Продавець TM"KARTAS" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
264 відгуків

Сейчас компания не может обработать Ваш заказ, поскольку по графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (68) 594-53-63
+380 (99) 289-68-08
+380 (99) 075-97-44
TM"KARTAS"
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Meest ПОШТАу відділення від - 35 ₴ кур’єром від - 60 ₴ Відправлення замовлення протягом 1-3 днів Доставка замовлення протягом 1-3 днів
  • Нова Поштау відділення від - 50 ₴ у поштомат від - 50 ₴ Відправлення замовлення протягом 1-3 днів Доставка замовлення протягом 1-3 днів
  • СамовивізБезкоштовна доставка Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка протягом 3-5 днів Україна, м. Бориспіль, вул. Київський шлях , буд.10-В.
  • Доставка кур’єром “Нова Пошта”кур’єром від 105 грн Відправлення замовлення протягом 1-3 днів Доставка замовлення протягом 1-3 днів

Способи оплати

  • Оплата на рахунок
  • На карту ПриватБанк 5218572222890688 Скотніков В. М.

Гарантія:

Повернення товару по гарантії.
Ми надаємо Гарантію на наші товари від 14 до 24 днів. Термін гарантії зазначений в описі кожного товару та буде внесений до гарантійного талону. У випадку заводського браку або виходу з ладу товару до закінчення гарантійного терміну, товар ремонтується нашими фахівцями та відправляється Вами за ваш рахунок, але доставка товару на гарантійний ремонт, це обов'язок покупця. У разі неможливості ремонту, товар замінюється на аналогічний або повертаються гроші в обсязі вартості цього товару на момент звернення з гарантійного випадку. На гарантійний ремонт приймаються товари, які були придбані в нашому магазині. У повній комплектації (коробка, товар, зарядка, гарантійний талон тощо), які не мають механічних пошкоджень, слідів попадання вологи та втручання в роботу програмного забезпечення.


Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:


Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;




Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner